اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آمریکا در توطئه‌هایش موفق نخواهد شد

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج گفت: آمریکا در توطئه‌های خود علیه ملت ایران موفق نخواهد شد.

آمریکا در توطئه‌هایش موفق نخواهد شد

مولوی عبیدالله شهیکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج با محکوم کردن حرکت خصمانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس حضوری پررنگ داشته و با منافقان و ضد انقلاب مبارزه کرده و هر جا که مردم نیاز داشته‌اند در کنار مردم بوده است.

امام جمعه اهل تسننن  بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی مردمی است، عنوان کرد: توهین به سپاه پاسداران توهین به 80 میلیون جمعیت ایران است، زیرا همه مردم ایران از اعضای سپاه هستند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا طی 40 سال گذشته خاطرنشان کرد: 40 سال است که ما را خطاب قرار می‌دهند و کار امروز آنها نیست که چنین اقدامی انجام داده‌اند و روز به روز وحدت و همدلی ما بیشتر می‌شود و اینها نمی‌توانند به ملت ما گزندی برسانند.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج  این اقدام آمریکا را ناشی از ضرباتی که آمریکا از سپاه پاسداران خورده بیان کرد و افزود: آمریکا در توطئه‌های خود علیه ملت ایران موفق نخواهد شد.

انتهای پیام/80013/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول